Lech Pils o kolejny rok przedłużył umowę o
współpracy z Wiarą Lecha. Wielkopolska marka Kompanii Piwowarskiej pozostanie
sponsorem biznes drużyny kibiców Lecha Poznań, a jej logotyp będzie widniał na
niebiesko-białych trykotach, w których Kibole będą występowali w rozgrywkach 5.
ligi.
Współpraca Stowarzyszenia Wiara Lecha z Lechem Pils rozpoczęła się w październiku zeszłego roku i potrwa przynajmniej do czerwca przyszłego. Logotyp marki Kompanii Piwowarskiej będzie widoczny na lewym rękawku koszulki meczowej i na stronie internetowej.
Jeśli taka marka jak Lech Pils chce wspierać nas w kolejnym sezonie i przedłuża umowę to znaczy, że podążamy w dobrym kierunku. Cały czas się rozwijamy i chcemy robić kolejne kroki na przód. Dzięki wsparciu Lecha Pils będzie to możliwe – powiedział Paweł Piestrzyński, prezes Wiary Lecha.
Projekt Drużyna Wiary Lecha jest projektem unikatowym nie na skalę kraju, ale Europy, a może nawet świata. Kibice zarządzają klubem, kibice rywalizują na boiskach piątej ligi, a z trybun są wspierani przez kibiców. Na meczach Lecha stają obok siebie i dopingują Kolejorza. Wielka sprawa. Cieszymy się, że możemy być częścią tego projektu – powiedział Jacek Grabarczyk, brand manager marki Lech Pils.
Lech Pils to jasne piwo typu pilzneńskiego produkowane jedynie w poznańskim browarze. Lech Pils jest sponsorem premium Kolejorza od siedmiu lat.