2020-07-22 15:22  -  KKS Wiara Lecha

Logo Print pozostanie sponsorem Wiary Lecha

Logo Print pozostanie sponsorem Wiary Lecha

 Logo Print w sezonie 2020/2021 rozpocznie piąty rok współpracy z Wiarą Lecha. Do końca czerwca przyszłego roku będzie sponsorem biznes, a jego logotyp pojawi się na spodenkach meczowych.

Od sezonu 2016/2017 trwa współpraca Wiary Lecha z Logo Print. Firma Bartłomieja Szopki była tą, która wyciągnęła DWL z dużych tarapatów finansowych, gdy ta straciła sponsora strategicznego w trakcie pierwszego sezonu w Klasie Okręgowej. Kolejne kampanie kończyły się sukcesami sportowymi – wicemistrzostwem okręgówki, trzecim miejscem w Lidze Międzyokręgowej, do której Kibole rok wcześniej wywalczyli awans – oraz organizacyjnymi.

Logo Print przez trzy sezony był sponsorem strategicznym, a przez jedną kampanię sponsorem premium, którego logo pojawiło się na tylnej części koszulki meczowej. W kolejnej rozgrywce będzie partnerem biznes, a logotyp firmy znajdzie swoje miejsce na spodenkach.

Takiego sponsora jakim jest Logo Print życzę wszystkim klubom. Co najważniejsze za sterami firmy stoi kibic Lecha z krwi i kości, który doskonale zna nasze potrzeby, a także rozumie nasze specyficzne i wyjątkowe środowisko. Rozpoczynamy piąty rok współpracy, która jest na najwyższym poziomie – powiedział Paweł Piestrzyński, prezes Stowarzyszenia Wiara Lecha.
Minął już szmat czasu od początku współpracy na linii Logo Print – Wiara Lecha. Cztery lata za nami, piąty rok wsparcia przed nami. Ten okres pokazał, że warto było wyciągnąć pomocną dłoń – powiedział Bartłomiej Szopka, właściciel Logo Print.
Przez okres kilkuletniej współpracy udało nam się osiągnąć pewien model biznesowy, o który zabiegał właściciel Logo Print od momentu podpisania pierwszej umowy sponsorskiej z nami 2016 roku. Udało nam się stworzyć i utrzymać pewną grupę firm, które tworzą naszą piramidę sponsorską, aktywnie się w nią angażując i pozostając na kolejne lata – podkreślił Paweł Piestrzyński – Cieszymy się, że nasi sponsorzy nie odchodzą po sezonie, tylko kontynuują współpracę zmieniając miejsce reklamowe na naszych strojach i tym samym sposób wsparcia Klubu. 
Cel został spełniony. Pomogliśmy Wiarze Lecha w najtrudniejszym momencie, pomagać będziemy nadal. Dla nas najważniejsze jest to, że pojawił się kolejny podmiot, który chce wspierać drużynę kibicowską. Z pełnym zaufaniem i optymizmem przekazujemy front koszulki firmie JTC i jej właścicielowi Panu Jackowi Trzeciakowi. Gratulujemy słusznego wyboru i witamy JTC w gronie sponsorów – dodał Bartłomiej Szopka, właściciel Logo Print.

Logo Print oprócz wsparcia na poziomie sponsora biznes będzie również wspierał DWL poprzez swoją markę AdRunaLine Sports jako Partner Techniczny. Firma angażować się będzie sponsoringowo w działania pozostałych sekcji sportowych Wiary Lecha: koszykarską i kolarską. Nawiązanie do wielosekcyjnej historii Kolejorza to niewątpliwie jeden z najważniejszych czynników, dzięki którym Logo Print tak otwarcie i entuzjastycznie wspiera Stowarzyszenie Wiara Lecha.

Firma Logo Print świadczy usługi w zakresie produkcji odzieży oraz jej znakowania. W szerokim asortymencie sponsora strategicznego Wiary Lecha znajdują się m.in. t-shirty, koszulki polo, bluzy i spodnie dresowe. Logo Print istnieje od 2007 roku. Siedziba firmy znajduje się przy ulicy Lotosowej w Poznaniu.

Strona internetowa – kliknij tutaj

Profil na facebooku – kliknij tutaj